fredag 12 juli 2013

Tillbaka igen efter en veckas uppehåll med både semester och jobb.. Veckan då vi har barnen är fullsmockad med saker att göra så bloggandet får lida lite då.. I alla fall så hade vi en super skön helg nere i skåne och vädret var verkligen på vår sida. Det blev både bad och grillning samt en hel del karusell åkning.. Det är inga fega barn vi har precis.. På måndagen var det som vanligt igen med jobb och dagis, matlagning och läggning. Tiden går verkligen fort när man jobbar och det känns som om vi knappt hinner umgås med våra gullungar. När de sen har lagt sig på kvällen då kör vi igång med träningen och innan vi har hunnit sätta oss i soffan för att äntligen slappna av, ja då är klockan redan 21.30. 

Sen har vi det här med vikten, den står stadigt stilla nu efter en vecka med god och mycket mat, en frossar vecka kan man väl säga att jag har haft. Men nu har jag gått tillbaka till min vanliga kost igen och idag blev det vegetarisk lunch, som jag knaprar på just nu. Strimlad vitkål och morötter, bönor, kikärtor, tomat, lök fetaost, oliver, avocado och vattenmelon. Supergott och nyttigt. Får se vad jag hittar på ikväll, slänger kanske ihop en fruktsallad innan jag sticker till jobbet, har ju en hel helg framför mig...

Nu ska jag i alla fall göra mig iordning inför kvällens arbete och lägga in de tvättade kläderna så jag tackar för mig så länge och på återseende..

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar