torsdag 4 juli 2013

God morgon alla...

Idag är det fredag och sista träningsdagen för veckan. Jag brukar träna måndag-fredag, men ibland hinner man inte det så då kör jag lördagen eller söndagen istället. Om det är något fel jag gör under den här resans gång så är det att jag ställer mig på vågen varje morgon, inte så mycket för att se om jag gått ner utan för att kontrollera så att jag inte går upp. Jag vet att man bara ska väga sig en gång i veckan och inte låta vågen ta kontroll, men jag behöver den lilla puschen jag får av att se minus, eller +- noll varje dag.

Som vanligt då så ställde jag mig på vågen nu när jag vaknade och med ett leende på läpparna kunde jag konstatera att det är - o,3 kg sen igår. Kanske beror det på att jag stod på min crosstrainer i 12o minuter igår och förbrände 12oo kcal, vad vet jag..

Ska i alla fall leta upp en bra film nu att ställa mig framför, kanske inte 12o minuter, men gott och väl 9o.. Efter det blir det dusch, packning och hämtning av dottern för att sedan ge oss iväg till Skåne. Tosselilla väntar imorgon och jag har hört att det ska bli fantastiskt sommarväder. 

Om jag inte får för mig att skriva i helgen så får ni ha det så bra allihopa och ha en riktigt skön och nyttig helg..

PoK

Tosselilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar