måndag 22 juli 2013

Sommar!!

Äntligen har sommaren kommit med härlig värme och varmare vatten.. Det tråkiga är att både jag och sambon jobbar hela sommaren så strandbesöken blir inte så många i år. Men igår lyckades vi i alla fall få några timmar och solen tyckte visst om mig även fast jag hade smörjt mig med solfaktor 30.. Ungarna var i vattnet mest hela tiden och hade det riktigt mysigt och roligt. 

I torsdags, den 18 fyllde min lilla tjej 5 år, så hon är inte så liten längre. Eftersom hon var hos sin pappa den dagen så firade vi henne i lördags istället med finbesök av mormor, morfar, moster och morbror Gustav. Hon blev supernöjd med sina presenter som mest bestod av glitter, prinsessor och fina klänningar, men även en sparkcykel som hon hade önskat sig. En riktigt lyckad födelsedag med andra ord..

Idag blir det till att jobba 13-21.30 och får nöja mig med att titta på solen istället.. första ska jag äta min sallad och dricka ett glas ösötad Proviva innan jag sticker in i duschen. 

Hoppas ni alla får en härlig och varm sommar dag..

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar