måndag 12 augusti 2013

Vecka 3

Ja, då är tredje veckan av 5:2 dieten igång och jag börjar veckan med en fastedag. Ledig från jobbet och inga barn så det har gått suveränt bra. Antar att ni som läser gärna vill veta lite resultat nu så jag får väl ge er det :) Vågen stod i morse på 94,2 kilo, så det har blivit lite minskning sen jag började. Heja heja!!

Maten idag har bestått av frukost (proteinbar på 100kcal och till middag blomkål, sparris, zucchini, lök och 1 glas 7up light. Allt som allt 172 kcal. Så nu har jag lite till övers att äta efter träningen. Blir nog en smoothie på hallon, banan och soja mjölk med vaniljsmak. Kunde aldrig ana att det skulle vara så lätt att hitta god och mättande mat med så få kalorier. Rekommenderar alla att testa denna  diet.. Man blir faktiskt mycket piggare av en också. Orkar betydligt mer och jag är inte lika trött på slutet av arbetsdagen.

Annars är allt som vanligt. Har jobbat tredje helgen av fyra på raken så nu börjar nedräkningen till två lediga! Ska bli riktigt härligt.. Nu hoppas vi bara på fint väder till den 24 så vi kan åka ut med båten för första gången, bara jag och sambon..

Idag har jag då äntligen plockat ut staven ur armen. Den har bara gett mig bekymmer så nu hoppas jag att det ordnar upp sig med blödningar och skit..

Nu ska jag däremot ta mig min kvällsfika och sätta mig i soffan för lite måndags mys.

Ha det gott alla

P&K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar