torsdag 5 september 2013

Fastedag!

Idag har jag min andra fastedag för veckan. Är dessutom ledig så det känns lite och suget är större än när jag jobbar. Men det löser jag som jag brukar göra. Idag har jag fått i mig en Naturdiet (130kcal) och vindruvor(34kcal) Till kvällsmat blir det 150g kycklingfilé, Diet Noodles, 100g morot, 100g Zucchini och lite sambal oelek i det :) Allt som allt blir det 398 kcal för hela dagen.. Lite till godo med andra ord.. Blir nog en frukt efter träningen ikväll då :)

Köpte tidningen topp HÄLSA idag då det stod lite om 5:2 metoden. Läser mycket om både fördelar och nackdelar och jag förstår vad de som är negativa menar med att det kan leda till ätstörningar hos vissa. Men detta gäller de som redan har lidit av det eller som är i farozonen. Det är verkligen inte alla som kan leva efter denna metod, det förstår jag. Men jag mår bra av den och vill inte bli påhoppad för något jag själv valt.

Jag tänker fortsätta så länge jag mår bra och lyssnar enbart på min egen kropp istället för att lyssna på andras skällsord. 

Nu ska jag däremot åka och hämta min sessa på förskolan och sen ska vi hem och träna på fotbollssparkar! Ja, hon vill lära sig sparka högt :)

Nästa vecka blir det nya bilder och nya resultat :)

På återseende!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar