måndag 21 oktober 2013

Förlåt

Vill bara be om ursäkt för frånvaron, jag har haft fullt upp med jobb, stegtävling och har haft ett ben som har jävlats med mig. Kämpar med vikten som vanligt och har kombinerat min 5:2 Diet med 16:8. Det har stått stilla nu ett tag med så e det ju alltid efter några kilon. Ska vara glad för de 10-12 jag har gått ner i alla fall. Jag har sagt från början att det får ta den tid det tar, jag har inte bråttom..

Annars har jag haft att göra. Vi håller på med en stegräknar tävling på jobbet som snart är slut, vi tävlar mot varandra i 2 lag men även mot resten av Sverige. Det har varit riktigt kul och vi får väl se om jag kan hålla ledningen ända fram till slutet ;)

Vad finns det mer att förtälja?? Jo, vi har lyckats drabbas av löss också, fast bara min dotter. Fick avlusa i fredags och ska göra det igen nästa fredag. Hoppas verkligen att de försvinner så vi slipper detta. Tror aldrig jag har kammat så mycket som jag gjorde förra veckan..

Det får bli ett kort inlägg denna gången eftersom jag snart ska iväg och jobba, men jag lovar att titta in snart igen och uppdatera..

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar